تلاش جمهوری جعلی باکو برای تصاحب نام شاعر ایرانی با انتشار اسکناس منقش به تصویر وی

به قلم :   parse        31 / 5 / 1392   
به گزارش خبرگزاری تسنیم : منابع غیر رسمی از انتشار اسکناس های جدید در جمهوری  جعلی آذربایجان از ابتدای سال 2014 خبر دادند و اعلام کردند یکی از این اسکناس ها  منقش به تصویر شاعر پر آوازه ی ایرانی , نظامی گنجوی خواهد بود .
بر اسس این گزارش  ها قرار است اسکناس های پنج مناتی منقش به تصویر شاعر پر آوازه ی ایرانی نظامی گنجوی شود که مدعی تعلق این شاعر ایرانی به خود است و این کار به نوعی در راستای تصاحب نام این شاعر پارسی گو انجام می گیرد  .
قبل از این نیز برخی از اسکناس های این کشور با نام نظامی گنجوی منتشر شده است .بر اساس اسناد و مدارک تاریخی نظامی گنجوی یک شاعر ایرانی است . 

سیروس آشموف، محقق آذربایجانی در این باره گفت، منطقه آرانا و شیروانا که در سال 1918 جمهوری آذربایجان در آن تاسیس شد، قبلا بخشی از خاک ایران ...
 
جمهوری جعلی باکوی آذربایجان ایران شمالیست

برچسب‌ها پارسه: نظامی گنجوی, جمهوری جعلی اذربایجان, ایران شمالی,

بررسی قدمت کشورهای عربی حاشیه خلیج پارس!!

به قلم :   parse        8 / 5 / 1392   

 «بررسی تطبیقی قدمت کشورهای عربی حاشیه خلیج پارس با درختان خیابان ولیعصر تهران و ساختمان شمس العماره»

 

«با توجه به زیاده گویی های شیخک نشینهای عربی بد ندیدیم بررسی تطبیقی قدمت کشورهای عربی حاشیه خلیج هیشه پارس را با درختان خیابان ولیعصر تهران و ساختمان شمس العماره تهران را براتون بگذارم تا با سن این کشورها بیشتر آشنا شوید؟!!

 

 

*اینم گنده تر از همشون عربستان « بزرگترین تولید کننده و سادر کننده تروریست در دنیا , در پست بعدی بیشتر توضیح میدم »

 

قطر  +  بحرین  +  امارات = 

 

آنها در جستجوی هویت اند ولی چون خودشان ندارند به هویت دیگران تعرض می کنند تا بلکه بتوانند آن را تصاحب کنند زیرا غارتگری خصیصه بدوی و بیابانی آنهاست که همچنان در شکل نوینی در حال بازتولید خود است.

پایده ایران پایده ایرانی جاویدان کوروش بزرگ

یاری نامه : ایران زمین من


برچسب‌ها پارسه: قدمت, کشورهای ع ر ب ی , قدمت,
صفحه قبل 1 صفحه بعد